Часи роботи
  • ISIDA Медмістечко
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 18:00
  • Субота 9:00 – 18:00
  • Неділя 9:00 – 17:00
  • ISIDA Оболонь
  • Понеділок, середа - п'ятниця 8:00 – 18:00
  • Вівторок 8:00-19:00
  • Субота 9:00 – 17:00
  • Неділя Вихідний
  • ISIDA Лівобережна
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 18:00
  • Субота 9:00 – 18:00
  • Неділя 9:00 – 17:00
  • ISIDA Печерськ - Відділення тимчасово не працює
  • Понеділок – п'ятниця Тимчасово не працює
  • Субота Тимчасово не працює
  • Неділя Тимчасово не працює
  • ISIDA Ужгород
  • Понеділок – п'ятниця 9:00 – 17:00
  • Субота 9:00 – 14:00
  • Неділя Вихідний

ISIDA – клініка-зірка

На початку 2014 року клініку ISIDA очолив її засновник і власник Віктор Козин, що стало початком нової ери її розвитку. З Віктором Петровичем ми і поговорили про пріоритети розвитку і дороговказні зірки, грандіозні плани і Релігію ISIDA. А також про патріотизм, без якого неможливо створити щось дійсно гідне.

Вікторе Петровичу, ви очолювали клініку з 2008 по 2010 рік, потім залучили до її управління американський фонд прямих інвестицій Advent International, а тепер знову повернулися. Яка причина?

Я прийшов в клініку в 2008 році, це був кризовий період, а у мене, як у одного з найперших бізнесменів в Україні, був досвід подолання криз. Тому я, будучи власником, прийняв рішення сісти в крісло генерального директора. Час показав, що воно було правильним: я побачив проблеми клініки не збоку, обговорюючи окремі питання з менеджментом, а зсередини. І зрозумів, що цей бізнес – найпрекрасніший і найдивовижніший з тих, що в мене були. Одним словом, «бізнес-зірка». Разом з командою ми почали покращувати роботу клініки, вдосконалювати підходи, унікальні для українського ринку. Розуміючи їхню цінність, я вирішив транслювати їх, розширювати цей досвід шляхом мережевого будівництва бізнес-проектів, виведення бізнес-ліній, вже відшліфованих у нас, на рівень нових офісів і відділень, в тому числі і в регіонах. Таким був наш стратегічний план, і я повернувся його реалізувати.

Отже, ви повернулись. Якою тепер буде ISIDA – новою чи старою?

Це буде попередня ISIDA. Про це говорить той факт, що останнім часом я просто не встигаю підписувати заяви про прийом на роботу. В клініку повертаються люди, яких ми втратили за цей період, – колишня команда. Вважаю, що це дуже важливо – повернути перевірених, надійних учасників нашого «релігійного руху». Те, що вони повертаються, мене дуже радує ще тому, що це сигнал для того колективу, який залишався. Знаєте, коли в сім’ю повертається дитина, брат, сестра після розлуки, це говорить про те, що в сім’ї є спільні цінності. Вони повертаються під те, що називається внутрішньою атмосферою, внутрішньою культурою. Також, провівши скринінг клініки, я виявив, що все залишилось на досить хорошому рівні – медичний напрямок твердо стоїть на принципах протоколу, якість обслуговування також на високому рівні. Це гарантує, що клініка буде успішно розвиватися.

І все-таки найголовніше в приватній медицині – колектив, його внутрішня атмосфера, культура. Звичайно, в ньому можуть бути свої «зірочки», але, як казав Лобановський: в футболі команда «зірок» – це гірше, ніж «команда-зірка». Так само і в медицині. Задача навчити лікаря інтелігентності – архіскладна, адже це питання культури і виховання. Якщо людина від самого початку цинік, то в цьому разі треба розставатися навіть з «зіркою» – нехай вона приносить грошові потоки іншій клініці, нам така не підходить.

Наша команда дуже дружна. Ми разом плече до плеча – заради пацієнта. І «сарафанне радіо», яке сприяє формуванню потоку, свідчить про те, що зазвичай рекомендують не якогось конкретного лікаря, а клініку в цілому. Так і кажуть: «Мені порадили клініку». Це дуже важливо. Для нас першочергова турбота про пацієнта, а не прибуток. А прибуток… він і так з часом прийде, коли в роботі буде системність, певна релігія. В цьому бізнесі саме «Релігія» – первинна.

Давайте назвемо основні заповіді цієї «Релігії».

На першому місці стоїть Його Величність Пацієнт. Він є учасником всіх корпоративних процесів. Він «побудував» клініку ISIDA, і ми вдячні йому за це, працюємо за принципом його побажань, вивчаємо їх і реагуємо на них.

Друга заповідь – це медичний співробітник, після пацієнта це найважливіша особа. Тому важливо робити все можливе, щоб медику було комфортно і в професійному, і в духовному плані. Варто організувати все таким чином, щоб медик був людиною з особливим внутрішнім світом. І допоможуть в цьому не корпоративи раз на рік, а якісь об’єднуючі цінності, мораль, етика. Це повинні бути не просто слова, а життєві принципи. Вже на ці два стовпи – пацієнта і медичного співробітника – можна надійно опертися, щоб розвиватися далі. Але є і третя наша опора, або – заповідь. Це стратегія клініки, проста і зрозуміла, про яку знають всі співробітники. Ми підсилюємо відділення жіночого здоров’я (амбулаторної допомоги, спостереження за вагітністю, профілактичної гінекології), а також акушерський блок (неонатологія, пологи – тут у нас сильна позиція, оскільки ми досі одні в цьому секторі приватної медицини). Наступний пункт – це лікування безпліддя. Планується зробити прорив цього напрямку в найближчі рік-два.

У нас ще багато різноманітних сервісних позицій, але ці бізнес-лінії ми вважаємо нашими основними сильними сторонами. Дуже важливо те, що у нас вузька спеціалізація, ми розвиваємося вшир, а не вглиб, відточуємо свої бізнес-лінії і не зупиняємося на досягнутому. Плануємо до наявних трьох додати ще четверту лінію: в кінці цього року з маленької патронажної служби зробити проект «Педіатрія». Наша педіатрія буде якісною, правильно побудованою, з усіма найсучаснішими клінічними практиками і обладнанням.

Хто створює цю «релігію»? Хто її «пророк»?

Це не одна конкретна особистість – це всі співробітники клініки. Ми намагаємося підтримувати мотивацію до ініціативи, і вона іде з усіх боків, із самого низу. Всі хочуть, щоб ISIDA була краще, і всі беруть участь в її вдосконаленні. Виходить такий колективний розум, або Релігія, яка постійно живе. Відповідальність за якість і медичного процесу, і комфортного перебування, і сервісу на всіх рівнях бере на себе кожен співробітник клініки. А хто до цього не готовий, того не сприйме колектив в цілому, той не патріот. На таких міні-точках і тримається висока культура по відношенню до пацієнта.

Є думка, що в медицині керівник повинен бути медиком. Ви – рідкісний виняток з цього правила…

Я підтримую цю думку. І прийшов для того, щоб виховати наступника. Я тут більше ніж на два роки не залишусь і виховаю людину, яка буде медиком. Взагалі, мрію, щоб в моїй сім’ї був хоча б один лікар, і сподіваюсь, що онучка, яка в мене народиться, коли-небудь ним стане.

Що особисто для вас значить ISIDA?

Клініка для мене – не бізнес-проект, а проект для самореалізації. Тому мені б хотілось побудувати його таким чином, щоб він став джерелом не багатства, а задоволеності. В моєму житті було багато різних проектів, але цей – найулюбленіший. В основі його лежить моє ставлення до жінки в цілому – як до божества. І нехай це звучить досить пафосно, але це правда. Якщо дивитися з цієї точки зору, для мене важливо, щоб ISIDA була творцем жіночого здоров’я, щастя, благополуччя.

Жінки варті того, щоб вибудовувати з ними особливі стосунки. Мені дуже подобається, коли люди пишаються тим, що працюють в ISIDA, а їхні діти пишаються тим, що там працюють їхні батьки. Це хороший приклад. Україна також може пишатися такою клінікою. За час існування ISIDA тут були пацієнти з 32 країн світу, і це багато значить. В найближчі два роки ми будемо прагнути втілити в життя всі наші стратегії, особистим прикладом прискорювати процес «дорослішання» країни. Українці – абсолютно конкурентна нація. Я це точно знаю, адже моя родина живе в Європі вже 20 років, і я мав там свій бізнес. Але я був і залишаюсь патріотом України. Все, що я роблю, – для її блага. Зберегти базові цінності, створити міцну сім’ю, виховати дітей, побудувати дім, театр або клініку – це вже патріотизм. Я – українець, і це звучить гордо!

Задайте своє запитання

Якщо у Вас виникли запитання, обов'язково задайте їх у клініці Isida за телефонами:

0-800-35-92-86 (для українських операторів зв'язку),

+38-044-455-88-11 (для міжнародних),

через Telegram або Viber за номером:
+38-097-455-88-11

Також можливо задати своє запитання на спеціально створеній для цього формі сайту.