Часи роботи
  • ISIDA Медмістечко
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 21:00
  • ISIDA Оболонь
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 18:00
  • ISIDA Лівобережна
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 18:00
  • ISIDA Печерськ
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 18:00

Стандарти якості

Стандарти якості в ISIDA

У 2006 році ISIDA отримала офіційне міжнародне визнання, підтвердженням якого став сертифікат ISO 9001-2000, виданий німецькими аудиторами LGA – InterCert. Сертифікат видається на 3 роки, після отримання протягом двох наступних років клініка зобов'язана проходити повторний аудит. Це своєрідний іспит на відповідність заявленим стандартам. Сертифікат ISO 9001-2000 свідчить про те, що система управління якістю ефективно працює на всіх рівнях надання медичних послуг. Міжнародна сертифікація передбачає розробку медичних протоколів і робочі інструкції. Дані протоколи являють собою деталізацію всіх можливих процедур. Ми постійно переглядаємо і розробляємо нові протоколи.

Якість медичних послуг складається з

  • Професійної компетенції фахівців, що надають медичне обслуговування та немедичного персоналу.
  • Доступності медичної допомоги
  • Результативності та ефективності лікування
  • Відносини до пацієнта
  • Безпеки
  • Комфортності

Контроль якості

Оскільки основними пріоритетами клініки ISIDA є бездоганне надання медичної допомоги поряд з високими стандартами якості обслуговування пацієнтів, ми дуже багато уваги приділяємо відгуками пацієнтів.

Саме ви нас робите кращими. Ваші відгуки та побажання дозволять звернути пильну увагу на важливі аспекти організації роботи і поліпшити процеси всередині.

ISIDA ВДРУГЕ ОТРИМАЛА СЕРТИФІКАТ АКРЕДИТАЦІЇ QHA TRENT

СЕРТИФІКАТ АКРЕДИТАЦІЇ QHA TRENT 24-26 жовтня 2018 року ISIDA успішно пройшла незалежний аудит на відповідність якості наданих медичних послуг світовим стандартам. За підсумками даної перевірки клініка вже вдруге отримала сертифікат міжнародної акредитації лікувальних установ по британському стандарту QHA Trent терміном на три роки.

Сертифікат акредитації в сфері медичного якості за міжнародним стандартом QHA Trent - це галузевий стандарт якості, який видається незалежною експертною комісією Великобританії. QHA Trent є цілісним стандартом для оцінки відповідності саме закладів охорони здоров'я - зі спеціальним фокусом на надані конкретно ними послуги. На відміну від стандарту ISO, який є виробничим і описує уніфіковані процеси, що відбуваються в будь-якій організації, QHA Trent створений для медицини і акредитований Міжнародним товариством якості в охороні здоров'я.

Вперше сертифікат QHA Trent був отриманий клінікою ISIDA восени 2016 року, на той момент ISIDA була першою і єдиною клінікою в Україні, якість медичних послуг якої було так високо оцінено міжнародними експертами.

І на цей раз інспектори залишилися задоволені рівнем і організацією процесів в клініці, впровадженням нових політик і процедур, які допомагають ISIDA відповідати європейським і світовим стандартам якості. Члени комісії відзначили високий рівень професіоналізму всіх фахівців, прагнення до вдосконалення і фокус на потребах пацієнта. Крім того, результатом роботи комісії стало не тільки отримання сертифіката, а й успішне проходження тесту Family and Friends Test. Це означає, що члени комісії будуть з радістю рекомендувати ISIDA своїм родичам і друзям. Family and Friends Test введений в Великобританії на державному рівні, а його результати публікує Національна служба здоров'я Великобританії. Для клініки ISIDA це найвища оцінка!

Повторне отримання сертифіката QHA Trent - велика честь для клініки ISIDA і величезне досягнення для всієї нашої команди. Це безперечна перемога і підтвердження високих стандартів роботи всього колективу клініки, націленого на постійне вдосконалення. Тільки при такому підході до справи клініка може день у день, з року в рік підтверджувати високий рівень своєї компетентності та надавати медичні послуги пацієнтам на найвищому європейському рівні!

Якщо у вас є пропозиції, зауваження, рекомендації щодо поліпшення роботи персоналу та клініки в цілому, зв'яжіться з нашим фахівцем з якості за телефоном:

0 800 60 80 80
Або заповніть форму зворотного зв'язку.