Часи роботи
  • ISIDA Медмістечко
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 18:00
  • ISIDA Оболонь
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 18:00
  • ISIDA Лівобережна
  • Понеділок – субота 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 18:00
  • ISIDA Печерськ
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 18:00

Стандарти якості

Стандарти якості в ISIDA

У 2006 році ISIDA отримала офіційне міжнародне визнання, підтвердженням якого став сертифікат ISO 9001-2000, виданий німецькими аудиторами LGA – InterCert. Сертифікат видається на 3 роки, після отримання протягом двох наступних років клініка зобов'язана проходити повторний аудит. Це своєрідний іспит на відповідність заявленим стандартам. Сертифікат ISO 9001-2000 свідчить про те, що система управління якістю ефективно працює на всіх рівнях надання медичних послуг. Міжнародна сертифікація передбачає розробку медичних протоколів і робочі інструкції. Дані протоколи являють собою деталізацію всіх можливих процедур. Ми постійно переглядаємо і розробляємо нові протоколи.

Якість медичних послуг складається з

  • Професійної компетенції фахівців, що надають медичне обслуговування та немедичного персоналу.
  • Доступності медичної допомоги
  • Результативності та ефективності лікування
  • Відносини до пацієнта
  • Безпеки
  • Комфортності

Політика в сфері якості ТОВ «ІСІДА-IVF»

ТОВ «ІСІДА-ІVF» забезпечує пацієнтів широким спектром якісних медичних та допоміжних послуг в сферах репродуктології, акушерства, гінекології, неонатології, педіатрії та інших напрямків лікування і профілактики патології жінок та дітей – в амбулаторних і стаціонарних умовах.

Для нас найважливішим завданням є досягнення найкращих показників надання медичної допомоги і створення високого рівня якості життя наших пацієнтів. Тому керівництво ТОВ «ІСІДА-ІVF» взяло на себе зобов’язання впровадити систему управління якістю і використовувати її принципи на всіх етапах надання провадження своєї діяльності. Наша Політика в сфері якості створює основи для постановки та аналізу стратегічних цілей, спрямованих на повне задоволення потреб пацієнтів Медичного центру ТОВ «ІСІДА-ІVF» та стратегічного планування направлень його перспективного розвитку.

Пріоритетними завданнями для ТОВ «ІСІДА-ІVF» є:

  • Ефективне управління медичними та адміністративними процесами
  • Висока кваліфікація і професіоналізм персоналу
  • Високотехнологічне і сучасне обладнання
  • Дотримання українських і міжнародних станд
  • артів медичної допомоги
  • Ретельний технологічний та санітарно-епідеміологічний контроль
  • Відповідальність за якість медичних послуг.
При наданні медичних послуг ми використовуємо процесний підхід, що дозволяє простежити послідовність виконання всіх встановлених вимог до обслуговування наших пацієнтів. Ми прагнемо до розвитку взаємовідносин з партнерами, чіткої взаємодії між всіма працівниками ТОВ «ІСІДА-ІVF», просування наших послуг на національному та міжнародному ринках, забезпечення високого рівня задоволеності поточних та майбутніх потреб зацікавлених сторін і пацієнтів, високої результативності бізнес-процесів ТОВ «ІСІДА-ІVF».

Медичний центр ТОВ «ІСІДА-ІVF» - це досвідчені, висококваліфіковані і уважні лікарі, багато з яких і є лідерами думок в своїх сферах лікарської діяльності. Злагоджена і чітка спільна робота фахівців кількох напрямків забезпечує не тільки взаємодоповнюваність, але також синергію - посилення потенціалу кожного учасника нашої медичної команди. Очевидно, що саме це - оптимальний лікарський підхід для кожного нашого пацієнта. Тому керівництвом створюються достойні умови роботи з постійним стимулом до підвищення компетенції та кваліфікації нашого персоналу. В затишній обстановці і комфортних умовах, для наших пацієнтів ми використовуємо тільки безпечний одноразовий інвентар і новітнє обладнання експертного класу.

Ми працюємо за міжнародними протоколами, які знаходяться у чіткій відповідності до національного законодавства та самих вибагливих вимог, щодо рівня якості надання медичної допомоги.

КЕРІВНИЦТВО ТОВ «ІСІДА-ІVF» БЕРЕ НА СЕБЕ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЩОДО:

  • Реалізації Політики в сфері якості, доведення, забезпечення та підтримки її всіма працівниками компанії, постійного поліпшування системи управління якістю.
  • Відповідності діяльності ТОВ «ІСІДА-ІVF» вимогам застосовних законодавчих актів та інших обов’язкових умов діяльності закладу охорони здоров’я.
  • Дотримання вимог національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги».
  • Для досягнення поставлених цілей керівництвом прийматимуться всі міри, які будуть для цього необхідні, включаючи створення благополучних умов та забезпечення ресурсами. Політика в сфері якості розповсюджується на всі види діяльності ТОВ «ІСІДА-ІVF». З метою підтримування актуальності та поліпшування Політика в сфері якості постійно підлягатиме аналізуванню з боку найвищого керівництва

Контроль якості

Оскільки основними пріоритетами клініки ISIDA є бездоганне надання медичної допомоги поряд з високими стандартами якості обслуговування пацієнтів, ми дуже багато уваги приділяємо відгукам пацієнтів.

Ми відкриті до спілкування і кожен ваш відгук важливий для нас! Ви можете залишити ваші пропозиції, зауваження і рекомендації щодо поліпшення якості обслуговування, або поділитись вашим досвідом отримання послуг в ISIDA clinic будь-яким зручним способом:

  • направити Ваше звернення на email

    feedback@isida.ua

  • або заповнити форму зворотнього зв'язку на нашому сайті.
  • ISIDA ВДРУГЕ ОТРИМАЛА СЕРТИФІКАТ АКРЕДИТАЦІЇ QHA TRENT

    СЕРТИФІКАТ АКРЕДИТАЦІЇ QHA TRENT 24-26 жовтня 2018 року ISIDA успішно пройшла незалежний аудит на відповідність якості наданих медичних послуг світовим стандартам. За підсумками даної перевірки клініка вже вдруге отримала сертифікат міжнародної акредитації лікувальних установ по британському стандарту QHA Trent терміном на три роки.

    Сертифікат акредитації в сфері медичного якості за міжнародним стандартом QHA Trent - це галузевий стандарт якості, який видається незалежною експертною комісією Великобританії. QHA Trent є цілісним стандартом для оцінки відповідності саме закладів охорони здоров'я - зі спеціальним фокусом на надані конкретно ними послуги. На відміну від стандарту ISO, який є виробничим і описує уніфіковані процеси, що відбуваються в будь-якій організації, QHA Trent створений для медицини і акредитований Міжнародним товариством якості в охороні здоров'я.

    Вперше сертифікат QHA Trent був отриманий клінікою ISIDA восени 2016 року.

    І на цей раз інспектори залишилися задоволені рівнем і організацією процесів в клініці, впровадженням нових політик і процедур, які допомагають ISIDA відповідати європейським і світовим стандартам якості. Члени комісії відзначили високий рівень професіоналізму всіх фахівців, прагнення до вдосконалення і фокус на потребах пацієнта. Крім того, результатом роботи комісії стало не тільки отримання сертифіката, а й успішне проходження тесту Family and Friends Test. Це означає, що члени комісії будуть з радістю рекомендувати ISIDA своїм родичам і друзям. Family and Friends Test введений в Великобританії на державному рівні, а його результати публікує Національна служба здоров'я Великобританії. Для клініки ISIDA це найвища оцінка!

    Повторне отримання сертифіката QHA Trent - велика честь для клініки ISIDA і величезне досягнення для всієї нашої команди. Це безперечна перемога і підтвердження високих стандартів роботи всього колективу клініки, націленого на постійне вдосконалення. Тільки при такому підході до справи клініка може день у день, з року в рік підтверджувати високий рівень своєї компетентності та надавати медичні послуги пацієнтам на найвищому європейському рівні!