- Говорячи про людей, Ви маєте на увазі і командну роботу?
- Напевно, узгодженість дій особливо актуальна в екстрених випадках.
- Виходить, що така надійна система підстраховки була створена з ініціативи співробітників?
- Що роблять у випадках, якщо тривога виявляється помилковою - наприклад, жінка приїжджає на пологи занадто рано?
- Що робити в невизначених ситуаціях, коли не зрозуміло чи вже час в пологовий будинок чи ні? А якщо виникло термінове питання?
- Консультування та докладне пояснення всіх медичних нюансів - принцип, яким керуються лікарі ISIDA.
- Комплексність підходу - також особливість клініки ISIDA?
Чим відрізняється пологовий будинок ISIDA від інших акушерських стаціонарів? На думку заступника головного лікаря з медичної частини, акушера-гінеколога Вероніки ДАНИЛКО, поряд з високим професіоналізмом клініку виділяє душевне ставлення її співробітників до своєї роботи. Для кожного з них пацієнт - понад усе.
Вероніка Олександрівна, у Вас майже 30-рычний досвід, що дозволяє порівнювати можливості та атмосферу різних медичних установ. Які особливості ISIDA Ви підкреслили б в першу чергу? З моєї точки зору, це люди. Можу сміливо стверджувати: на всіх етапах, починаючи з первинного звернення і аж до моменту виписки, Ви не зустрінете в ISIDA жодного недоброзичливого співробітника. Персонал на рецепції, лікарі, акушерки, неонатологи, психологи - всі будуть раді допомогти і знайти відповідь на будь-яке запитання.
Говорячи про людей, Ви маєте на увазі і командну роботу?
Без сумніву. Співпраця між усіма структурами і підрозділами в нашій клініці організована на найвищому рівні. Нікому не потрібні пояснення, всі добре знають, що треба робити. Ми відчуваємо підтримку один одного. Злагодженість роботи відзначають і пацієнти: приємно почути від них порівняння з іншими шанованими акушерськими стаціонарами Києва та зарубіжними клініками в нашу користь.
Напевно, узгодженість дій особливо актуальна в екстрених випадках.
В ургентних ситуаціях - а в акушерстві, нажаль, такі бувають нерідко, - всі фахівці в лічені хвилини з'їжджаються в клініку. Звичайно, команда, яка приймає пологи, складається з професіоналів, але в складних ситуаціях ми ніколи не залишаємо бригаду без підтримки. На місці з’являються і відповідальний черговий вдома лікар, і завідувачі відділеннями, і начмед, і головлікар. При необхідності запрошуємо професорів-консультантів. Крім основного графіка, у нас є графік чергувань лікарів на дому: акушерів-гінекологів, неонатологів, анестезіологів, фахівців відділення ДРТ, УЗД. В основному у вихідні ми з головним лікарем Світланою Миколаївною Дикусаровою далеких поїздок не плануємо - щоб при необхідності якомога швидше прибути в клініку. Скільки часу знадобиться на дорогу, ми знаємо аж до секунд. І це відбувається на добровільних засадах: я завжди готова допомогти, і знаю, що в потрібну хвилину колеги і мені нададуть підтримку.
Виходить, що така надійна система підстраховки була створена з ініціативи співробітників?
Всі керуються покликом серця. Завідувач відділенням анестезіології Олег Євгенович ЧЕЧЕЛЬНИЦЬКИЙ, завідуюча акушерським відділенням Олена Веніамінівна ІВАНЮТА приїжджають на перше прохання - в будь-який час. Завідуюча відділенням неонатологіі Олена Володимирівна ХІЛОБОК, якщо є хоч натяк на проблеми у якогось малюка, теж завжди бере ситуацію під свій контроль. І так можна продовжувати, розповідаючи про всіх колег.
Що роблять у випадках, якщо тривога виявляється помилковою - наприклад, жінка приїжджає на пологи занадто рано?
Якщо у лікарів виникають хоч найменші сумніви з приводу стану пацієнтки, вона залишається в стаціонарі до пологів. Буває, що необхідності в цьому немає, але жінка боїться опинитися далеко від пологового будинку - тоді вона теж може залишитися. Якщо ж пацієнтка воліє повернутися додому - це відбувається тільки після огляду акушера-гінеколога, із записом кардіотокограми малюка, а найчастіше - і з даними про біофізичний профіль (це інформація про дихальні рухи, активності, тонус плоду, а також про обсяг навколоплідних вод і ступеня зрілості плаценти).
Що робити в невизначених ситуаціях, коли не зрозуміло: чи вже час в пологовий будинок чи ні? А якщо виникло термінове питання?
Те, наскільки добре в клініці налагоджений зв'язок з пацієнтами, - ще одна перевага ISIDA. Жінка може зателефонувати своєму лікарю в будь-який час. І вона неодмінно отримає консультацію. Якщо лікар не може відповісти на дзвінок, потрібно звернутися в колл-центр клініки, і наші співробітниці протягом декількох хвилин з'єднають з фахівцем, який зможе допомогти. А лікар, веде вагітність, як тільки звільниться, - також обов'язково передзвонить.
Консультування та докладне пояснення всіх медичних нюансів - принцип, яким керуються лікарі ISIDA.
Причому дуже важливий принцип! У нас нічого не відбувається без згоди пацієнта. Навіть коли мова йде про рядові маніпуляції, ми намагаємося в доступній формі пояснити її суть. Обов'язково цікавимося думкою пацієнтки, беремо у неї письмовий дозвіл.
Комплексність підходу - також особливість клініки ISIDA?
Для нас це дуже важливо. Ми продовжуємо спостереження після виписки. Жінка, як і раніше може звертатись до нас за консультацією по телефону. Через місяць після пологів передбачений плановий огляд акушера-гінеколога - він входить в пакетну пропозицію. За дитиною спостерігають педіатри нашої клініки, і тепер уже не тільки на першому році життя, а до 3 років. Надалі ж планується спостереження і лікування дітей всіх вікових груп. Дівчатка і дівчата можуть звернутися за порадою до дитячого гінеколога. Словом, ISIDA забезпечує допомогу в підтримці жіночого здоров'я на всіх вікових етапах. І у всіх аспектах: в клініці ведуть прийом маммологи, терапевти, фахівці інших медичних галузей.
Задайте своє запитання
Якщо у Вас виникли запитання, обов'язково задайте їх у клініці Isida за телефонами:
0-800-35-92-86 (для українських операторів зв'язку),
+38-044-455-88-11 (для міжнародних),
через Telegram або Viber за номером:
+38-097-455-88-11
Також можливо задати своє запитання на спеціально створеній для цього формі сайту.