Проект «Zстажери» – це практична демонстрація здатності молодих людей дивитися на проблеми великого бренда по-новому, пропонувати несподівані ідеї для розвитку компаній.
Молоді люди – це лише 4% клієнтів клініки ISIDA, тому клініка звернулася до стажерів фонду по допомогу. Адже хто, як не представники покоління Z, можуть знати, як залучити та мотивувати молоде покоління дбати про своє здоров'я, регулярно проходити профілактичні огляди в гінеколога і зберегти таким чином своє жіноче здоров'я та репродуктивні функції на багато років.
Замість сухих анкет – живі інтерв'ю
Перше, що зробили «Zстажери», – відмовилися від формальних методів дослідження та сухого анкетування. Замість цього молоді люди проводили інтерв'ю наживо, уважно слухали й аналізували. За результатами інтерв'ю було виділено шість основних кластерів інсайтів. Це:
- «Вибір»: як дівчата покоління Z вибирають лікаря та клініку?
- «Клініка»: що найважливіше для покоління Z у самій лікарні?
- «Знання»: як покоління Z дізнається про своє статеве здоров'я?
- «Мотивація»: що спонукає молодих дівчат відвідати клініку?
- «Емоції»: які переживання охоплюють молоду клієнтку клініки?
- «Допомога»: хто впливає на рішення молодих дівчат звернутися до лікаря?
Керуючись цими інсайтами, «Zстажери» звузили проблеми, на яких треба було сконцентруватися: відсутність достатніх знань у молодих дівчат про своє тіло і статеве здоров'я, страх перед візитом до клініки й асоціація клініки ISIDA тільки з репродуктологією.
3 кращі рішення з 90 були обрані шляхом голосування
Щоб придумати якомога більше ідей, стажери застосували п'ять технік брейншторма, в результаті було отримано понад 90 найрізноманітніших рішень челенджу. Потім схожі рішення були згруповані й шляхом голосування обрані кращі. Це:
- Ідея №1 – ISIDA Youth. «Zстажери» запропонували клініці ISIDA створити окремий бренд під назвою ISIDA Youth. Новий бренд повинен викликати нові емоції. А також позбавити молодих дівчат внутрішнього сорому при згадці слова «гінеколог». Стажери запропонували перейменувати «гінеколога» на «фемінолога» або назвати його «твій лікар». «Здається, що зміни незначні, але такий нюанс може позбавити молодих дівчат незручності навіть під час запису на прийом», – вирішили стажери.
Крім того, було запропоновано запустити челлендж від ютуб-блогерів під назвою #соромoff. «Блогерам можна запропонувати відвідати гінеколога та записати про це блоги або навіть стрімити просто з крісла. А потім передати цей челлендж іншим», – запропонували стажери. Щоб полегшити дівчатам перший візит до лікаря, було запропоновано створити нову послугу – ознайомчий візит для дівчат 13-15 років, коли в них починаються перші менструації. Перший ознайомчий візит може не передбачати огляд на кріслі – лікар просто відповість на запитання, проведе екскурсію клінікою, подарує якийсь starter pack, у якому можуть бути прокладки, календарик менструального циклу, абонемент на наступний візит, красивий блокнот або футболка з дійсно крутим принтом.
-
Ідея №2 – Isida Education – про відсутність знань про статеве здоров'я в покоління Z. Для вирішення цієї проблеми стажери запропонували створити чат-бот у Messenger або Telegram, який повинен стати особистим лікарем у кишені, другом і порадником. Для здобуття глибших знань фахівцям ISIDA було запропоновано записати власний онлайн-курс на платформі Prometheus і у своїх лекціях відповісти на запитання, які найбільше непокоять молодь. «Zстажери» вважають також дуже корисною участь лікарів клініки в таких модних подіях, як TEDx або FuckupNights. На їхню думку, застосовуючи ці платформи, можна донести до молодого покоління ідею про те, що жіноче здоров'я – це дуже важливо та цікаво.
-
Ідея №3 – Mother to Daughter – це пропозиція механізмів залучення батьків до проблеми статевого здоров'я їхніх дітей. Із цією метою «Zстажери» запропонували просту ідею – знижка, яку отримує мама для візиту її доньки. Інструкція для батьків «Як розмовляти з дочкою?», лист доньці, що відкривається в її 18-річчя, спеціальний пакет для татусів під назвою «Ну що там, все нормально?» – також серед пропозицій щодо ідеї №3 «Mother to Daughter».
Фідбек від клініки ISIDA
Наталія Тулінова, заступник генерального директора клініки ISIDA прокоментувала результати роботи «Zсажерів» так: «Наше майбутнє залежить від молодого покоління, і це не просто слова, це моє внутрішнє відчуття, адже я виховую саме таких молодих людей, і завтра вони можуть змінити світ і змінити компанії. Деякі ідеї, які запропонувала команда, здавалося, були поруч – ми обговорювали їх, підходили близько, але робили це по-іншому і чомусь не реалізували. Як матері двох дочок для мене, звісно ж, найближчою виявилася третя ідея – «Mother to Daughter», хоча всі вони були дуже класними. Ми обов'язково дамо фідбек, коли реалізуємо щось із пропозицій «Zстажерів». Адже дуже важливо, щоб хоча б частина їхніх зусиль, інтелекту, праці перетворилася на конкретний продукт. Також хочу сказати, що ми будемо раді запросити членів команди на роботу до нашої клініки, зокрема для реалізації запропонованих ідей».
Хочете дізнатися більше про роботу «Zстажерів» від Klitschko Foundation у клініці ISIDA? Дивіться відео і читайте розгорнутий звіт.
Задайте своє запитання
Якщо у Вас виникли запитання, обов'язково задайте їх у клініці Isida за телефонами:
0-800-35-92-86 (для українських операторів зв'язку),
+38-044-455-88-11 (для міжнародних),
через Telegram або Viber за номером:
+38-097-455-88-11
Також можливо задати своє запитання на спеціально створеній для цього формі сайту.