Часи роботи
  • ISIDA Медмістечко
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 21:00
  • ISIDA Оболонь
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 18:00
  • ISIDA Лівобережна
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 18:00
  • ISIDA Печерськ
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 18:00

«Наша мета – бути кращими» – говорить головний лікар клініки ISIDA Світлана Дикусарова

12 січня 2018

ISIDA працює за найвищими стандартами. Що це означає на практиці – роз’яснює головний лікар клініки Світлана Дикусарова.

Світлано Миколаївно, розкажіть, будь ласка, як створюються правила, за якими живе клініка?

В основі всіх правил та настанов – думка про якісну медичну допомогу, безпеку і комфорт пацієнта. Саме заради цього наші співробітники постійно вдосконалюються, перебувають у курсі найактуальніших досліджень, переймають міжнародний досвід. Однак орієнтуватися на світові стандарти не означає копіювати всі правила, прийняті за кордоном. Я переконана: ми повинні зберегти й примножити те найкраще, що є у вітчизняній медицині. Насамперед, це індивідуальний підхід до пацієнта.

А така категорія, як людяність, не регулюється посадовими інструкціями – вона підпорядковується моральним законам…

Так, на передній план виходять сумлінне ставлення до роботи, почуття обов’язку – поняття, які відіграють величезну роль для тих, хто обрав професію медика. І якщо наші пацієнтки потребують особливої допомоги, ніхто з наших лікарів не піде додому лише тому, що формально зміна вже закінчилася. Про підтримку в критичній ситуації навіть не доводиться просити – кожен готовий підставити команді своє плече, іншого варіанта для себе він просто не бачить.

Водночас ISIDA турбується про своїх співробітників, дбає про те, щоб вони уникали перевтоми. Адже хороше самопочуття і висока працездатність лікаря – це запорука безпеки пацієнта.

Поза всяким сумнівом! Збалансований графік роботи лікаря – це саме той європейський стандарт, який варто наслідувати. У деяких західноєвропейських клініках медик, відпрацювавши зміну, може увійти до лікарні лише за певний час, необхідний для відпочинку – тільки тоді спрацює електронна перепустка, і він зможе повернутися на роботу. При цьому алгоритм роботи медичного закладу відпрацьований до того чітко, що втомленого лікаря завжди є кому замінити. Наскільки велику увагу приділяють у Європі ризик-менеджменту, ми змогли переконатися під час проходження нашою клінікою акредитації медичних установ QHA Trent. Чи не перше запитання, яке поставили британці, стосувалося умов відпочинку для медичного персоналу.

І саме з позицій ризик-менеджменту було прийнято рішення про скасування такої послуги, як вибір лікаря на пологи?

Так, для нас безпека – передусім. Сьогодні ISIDA – єдиний в Україні заклад серед державних і приватних пологових будинків, де немає вибору лікаря на пологи. Можливість обирати є лише для планових операцій. Крім того, кожна пацієнтка в пологах має можливість обрати лікаря зі складу чергової бригади. Передбачити ж точний початок пологів неможливо, на цей момент лікар може вже відпрацювати повну зміну, може мати особисті справи, може нездужати. У медиків ISIDA і в мене особисто був досвід виїзду на пологи за попередньою домовленістю. Заздалегідь дана обіцянка змушувала поспішати на допомогу в будь-якому стані, й ціною ставали безсонні ночі та складнощі у плануванні як особистих, так і робочих справ. Тому ми пояснюємо пацієнтам, що лікар, який несе відповідальність за матір і дитину, повинен бути у працездатному стані. Звісно, кожному хочеться мати справу з найкращим фахівцем – однак, проаналізувавши наш досвід, ми можемо впевнено говорити: у нас усі найкращі!

Окрім того, хоч би яким блискучим професіоналом був акушер-гінеколог, він не приймає пологи самостійно – працює ціла команда.

Ми в ISIDA переконані, що саме у командному підході, злагодженій роботі акушерів, анестезіологів, неонатологів, медсестер і полягає запорука успіху. В процесі беруть участь завідувачі відділень, головний лікар, за необхідності - консультанти. Алгоритм роботи, особливо в складних випадках, продуманий дуже ретельно, жодне важливе рішення не приймається одноосібно. Також важливим чинником, який забезпечує якість наших послуг, є те, що переважна більшість наших лікарів – це постійні співробітники, які працюють пліч-опліч багато років і розуміють один одного з півслова.

Чи можна в закордонних медичних закладах обирати лікаря?

Існують різні моделі. У країнах західної Європи у деяких пологових будинках пацієнтки, які хочуть заздалегідь визначитися з пологами, повинні домовлятися не з лікарем, а з усією бригадою, і не з одною, а з двома – заради безпеки. І робота обох команд оплачується наперед.

А чи існує практика проведення кесаревих розтинів за бажанням пацієнтки?

Переважна більшість країн дотримується рекомендацій ВООЗ, і проведення оперативних втручань лише за медичними показаннями закріплено на законодавчому рівні. Втім, не секрет, що деякі комерційні медичні заклади «ідуть назустріч» і проводять операції за бажанням, оскільки це вигідно клініці. Однак для нас в ISIDA така практика є категорично неприйнятною. В цьому питанні ми безкомпромісно дотримуємося вітчизняних та європейських вимог.

Виходить, що зберігаючи найкращі традиції, ISIDA в той же час готова невпинно змінюватися заради своїх пацієнтів?

Багато новацій було впроваджено саме в ISIDA. Ми розпочали роботу над створенням робочих інструкцій задовго до того, як Міністерство охорони здоров’я зобов’язало працювати за протоколами. Адже ми розуміли, що обов’язки мають бути розписані в найменших деталях, співробітники повинні бути готовими до будь-яких ситуацій. Ми першими дозволили присутність батька в операційній, і сьогодні партнерські пологи під час кесаревого розтину стало поширеною практикою. Ми першими відмовилися від вибору лікаря на пологи і нині вважаємо своїм обов’язком змінити погляд пацієнтів і лікарів на таку послугу. І ми спостерігаємо як ставлення змінюється – усе більше людей розуміють, що довіряючи ISIDA, наші пацієнти можуть довіряти кожному лікарю клініки.

Довірте своє здоров'я і здоров'я своєї дитини лікарям клініки ISIDA - зателефонуйте за телефонами 0 800 60 80 80, +38 (044) 455 88 11 і ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Або задайте своє питання за допомогою спеціальної форми - у спливаючому вікні при заході на наш сайт.