З самого народження спостерігаємося у дитячій клініці ISIDA на Лівобережній, у нас чудовий лікар. Ми уклали договір спостереження на 1 рік, сплативши всю необхідну суму, на депозиті у нас ще залишалися кошти згідно з цією угодою, але так як термін дії закінчився, ми, звичайно, на них не претендуємо. Раніше, коли лікар за яким ми були закріплені йшла у відпустку, нам завжди надавався альтернативний номер телефону іншого лікаря, до якого можна було звернутися. Тепер ситуація: з ночі дитині погано, телефоную лікарю, не відповідає, телефоную в клініку, повідомляють, що лікар у відпустці, прошу номер телефону іншого лікаря, не дають, так як сказали, що у нас закінчився термін договору! Про те, що у мене закінчився договір клініка мені не повідомила, хоча я вважаю, що це з їхнього боку зовсім некоректно! Мені перетелефонували і сказали, що інший лікар не зможе надати консультацію, так як дитину потрібно оглянути, а до цього сказали, що треба покласти гроші на рахунок.
Тобто ситуація, що ми не використали всю суму з минулого депозиту і нас про це не попередили це нормально?
11 травня 2017 р. 07:58