Часи роботи
  • ISIDA Медмістечко
  • Понеділок – п'ятниця 9:00 – 18:00
  • Субота 9:00 – 18:00
  • Неділя 9:00 – 18:00
  • ISIDA Оболонь
  • Понеділок – субота 9:00 – 18:00
  • Неділя 9:00 – 15:00
  • ISIDA Лівобережна
  • Понеділок – субота 9:00 – 18:00
  • Неділя 9:00 – 15:00
  • ISIDA Печерськ
  • Понеділок – субота 9:00 – 18:00
  • Неділя 9:00 – 15:00

Побочная реакция при лечении уреаплазмоза

Кобзарева Олена

Питання:

Доброго Вам дня! Я пацієнтка клініки, і у мене є до Вас професійне питання. Звичайно, не впевнена, що це коректно, але все ж таки спитаю, оскільки хочеться дізнатися думку професійного лікаря. Ну і довіряти я можу тільки перевіреному фахівцеві.
Моїй рідній сестрі поставили діагноз «уреаплазмоз», призначили капати цефтріаксон і метронідазол. Все б нічого, якби в неї не було на цей курс лікування жахливої реакції у вигляді блювоти цілодобово, а після першої процедури довелося викликати швидку, оскільки вона стала задихатися і взагалі стало відбуватися щось страшне (відправили до невропатолога, сказали, що нервове). Чи є альтернативні способи лікування? Лікуючий лікар нічого конкретного не говорить, а тільки наполягає на продовженні курсу лікування. І взагалі, чи нормально це – так реагувати на ліки?
Заздалегідь дякую за будь-яку відповідь.
Із повагою, Олена.

1 лютого 2015 р.

Відповідь:

Доброго дня, Олено!
Відповідно до сучасних медичних підходів, наявність уреаплазми в статевих шляхах жінки свідчить про дисбіоз піхви. Уреаплазмоз не є приводом для призначення антибактеріальної терапії, крім випадків, коли уреаплазма є доведеною причиною виникнення запального процесу. Способи лікування визначає лікар на консультації. Побічні реакції на медикаменти зустрічаються часто. Така реакція не є нормальною. Питання про доцільність лікування пропоную вирішити на прийомі.
Буду рада допомогти.
Із повагою, Бачигіна О. В.

9 лютого 2015 р.