6-7 листопада Відень приймав об’єднану ІІ Міжнародну конференцію з управління в охороні здоров’я та VI Міжнародну конференцію з медичної та сестринської освіти (2nd International Conference on Healthcare & Hospital Management and 6th International Conference on Medical and Nursing Education). У роботі конференцій узяв участь Олег Петренко, заступник генерального директора з питань стратегічного розвитку клініки ISIDA.
«Менеджмент, як і медична допомога, повинен базуватися на доказах», – упевнений Олег Петренко. І продовжує свою розповідь про візит до Австрії:
«Основна ідея конференції – належна організаційна культура та довіра в середовищі медичного персоналу, як основа безпеки пацієнтів водночас із постійним навчанням медичних сестер. Адже саме медичні сестри часто є визначальною ланкою в забезпеченні безпеки процесу надання медичної допомоги.
Спікери та учасники з усіх континентів ділилися досвідом впровадження сучасної організаційної культури в клініках, що гарантувала б максимальний рівень безпеки для пацієнта.
Клініка ISIDA протягом останніх років впроваджує сучасні принципи побудови організаційної культури, що сприяє побудові довіри у середовищі медичного персоналу та значно скорочує потенційний негативний вплив «людського» фактора і зводить до мінімуму помилки в процесі організації медичної допомоги жінкам і дітям.
Побудова такої культури потребує постійного належного навчання медичного персоналу протягом усього професійного життя (continuing education & lifelong learning). І це є базисом застосовуваного в клініці принципу постійного професійного розвитку персоналу, інвестиції в який зростають із року в рік.
Адже не тільки сучасне обладнання і протоколи забезпечують якість та безпеку в процесі діагностики та лікування, а й належна взаємодія між працівниками клініки, що базується на доказових практиках в управлінні та професійній медичній діяльності й довірі.
Конференція дала змогу побачити широкий спектр інструментів для впровадження кращих управлінських і навчальних практик, які довели свою ефективність у світі та які вже зараз впроваджуються в поточну практику клініки ISIDA.
Інвестиція в розвиток персоналу – це найвагоміша інвестиція в розвиток ISIDA в майбутньому з метою найповнішого задоволення потреб наших пацієнтів.»
Довірте своє здоров’я спеціалістам клініки ISIDA – зателефонуйте за номерами 0800 60 80 80, +38 (044) 455 88 11 і ми охоче відповімо на всі Ваші запитання. Або поставте своє запитання з допомогою спеціальної форми – у виринаючому вікні під час відвідування нашого сайту.
Задайте своє запитання
Якщо у Вас виникли запитання, обов'язково задайте їх у клініці Isida за телефонами:
0-800-35-92-86 (для українських операторів зв'язку),
+38-044-455-88-11 (для міжнародних),
через Telegram або Viber за номером:
+38-097-455-88-11
Також можливо задати своє запитання на спеціально створеній для цього формі сайту.