Цей підрозділ є сполучною ланкою між клієнтами і співробітниками клініки.
Зміни торкнулися й організації, і матеріального забезпечення роботи контакт-центру. Завдяки цьому значно зменшено час відповіді оператора у разі дзвінка клієнта. У випадку зникнення зв'язку зворотний дзвінок проводиться системою автоматично, тобто клієнтові не доводиться телефонувати повторно. Збільшилася також кількість операторів. Крім того, усі співробітники пройшли додаткову підготовку. Це дозволило розширити графік роботи контакт-центру. Тепер ми працюємо 7 днів на тиждень з 8.00 до 21.00.
Ми прагнемо організувати роботу клініки максимально зручно для клієнтів і впевнені, що модернізація контакт-центру забезпечить оптимальне планування графіка відвідування клієнтів з урахуванням усіх їхніх побажань.