Часи роботи
  • ISIDA Медмістечко
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 21:00
  • ISIDA Оболонь
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 18:00
  • ISIDA Лівобережна
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 18:00
  • ISIDA Печерськ
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 18:00

Клініка ISIDA вводить амбулаторний депозит – «Персональний»

27 березня 2018

Введення амбулаторного депозиту «Персональний» – це одна зі складових реалізації програми персонального медичного сервісу. Головна мета цієї програми – максимальне врахування індивідуальних потреб кожного пацієнта.

Пакет «Персональний» розширює і персоналізує можливості основного пакета

пакет Депозит

Із 1 квітня 2018 року кожен пацієнт клініки, який укладає договір на комплексні програми медичного обслуговування за напрямами:

може укласти додатковий договір на пакет амбулаторний депозит «Персональний» номіналом 5 000 і 10 000 грн.

Також залишається можливість придбати пакет «Педіатричний депозит» номіналом 7 000, 10 000 і 20 000 грн.

  • При придбанні пакета «Депозит» на педіатричні послуги надаються 7% знижки на всі медичні послуги в рамках пакета (якщо сума депозиту – 7 000 грн), 10% знижки – якщо сума депозиту становить 10 000 грн.

  • При придбанні пакета «Педіатричний депозит Преміум» (сума депозиту – 20 000 грн) пацієнт отримує 10% знижки на всі пакетні медичні послуги, а також право на спостереження дитини одним лікарем.

Які переваги отримують власники пакета «Персональний»

Придбання основного пакета разом із пакетом «Персональний» дає пацієнтам клініки цілу низку переваг. А саме:

  • У разі, якщо необхідні пацієнту медичні послуги виходять за рамки його основного пакета, додаткові послуги надаються зі знижкою (5% – власникам пакета «Персональний» номіналом 5000 грн і 10% – у випадку придбання пакета «Депозит» номіналом 10 000 грн).

  • При придбанні пакета «Персональний» на додаток до основного пакета медичного обслуговування за пацієнтом клініки, в разі потреби, закріплюється персональний менеджер, обов'язки якого – реагування на індивідуальні запити пацієнта.

Введення нового пакета «Персональний» – це крок назустріч пацієнтові, впровадження персоналізованого підходу з метою максимального задоволення потреб пацієнтів.

Примітка: переваги нового пакета «Персональний» поширюються на всі види пакетного медичного обслуговування в клініці ISIDA, крім госпітальних послуг (стаціонару) та виклику швидкої допомоги.

Виникли запитання? Зателефонуйте за номерами 0800 60 80 80, +38 (044) 455 88 11 або поставте нам своє запитання на спеціально створеній для цього сторінці.