Часи роботи
  • ISIDA Медмістечко
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 18:00
  • Субота 9:00 – 18:00
  • Неділя 9:00 – 17:00
  • ISIDA Оболонь
  • Понеділок, середа - п'ятниця 8:00 – 18:00
  • Вівторок 8:00-19:00
  • Субота 9:00 – 17:00
  • Неділя Вихідний
  • ISIDA Лівобережна
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 18:00
  • Субота 9:00 – 18:00
  • Неділя 9:00 – 17:00
  • ISIDA Печерськ - Відділення тимчасово не працює
  • Понеділок – п'ятниця Тимчасово не працює
  • Субота Тимчасово не працює
  • Неділя Тимчасово не працює
  • ISIDA Ужгород
  • Понеділок – п'ятниця 9:00 – 17:00
  • Субота 9:00 – 14:00
  • Неділя Вихідний

Клініка ISIDA стала лауреатом премії «European Awards for Best Practices 2014»

05 червня 2014

1 червня 2014 року в Брюсселі (Бельгія) відбулася міжнародна конвенція «European Awards for Best Practices 2014», на якій були нагороджені компанії, які досягли високих показників у галузі управління якістю. Клініці ISIDA премія «European Awards for Best Practices 2014» була присуджена за досягнення високих показників і використання ефективних методів у галузі управління якістю. З рук організаторів престижну нагороду отримав перший заступник генерального директора клініки ISIDA Віктор Зінченко.

«ISIDA – унікальна клініка за своєю структурою і моделлю. Премія «European Awards for Best Practices 2014» є абсолютно заслуженою для нас нагородою», – зазначив генеральний директор клініки ISIDA Віктор Козін. Засновник клініки з 22-річною історією подякував колективу за зусилля, які докладає кожен співробітник для надання послуг найвищої якості пацієнтам.

Європейське товариство досліджень якості (European Society for Quality Research – ESQR), центральний офіс якого розташований у Лозанні (Швейцарія), проводить конкурс «European Awards for Best Practices 2014» щорічно. На урочисті церемонії нагородження найкращих компаній у сфері якості збираються бізнес-лідери , дипломати, спеціалісти в галузі якості з Європи, Азії, Північної та Південної Америки, Африки й Австралії. Основними критеріями відбору лауреатів конкурсу є показники стабільно високої якості продуктів і послуг, досягнення бізнес-цілей, турбота про зростання рівня задоволеності клієнтів.

У рамках конвенції «European Awards for Best Practices 2014» також відбулася конференція щодо якості. Разом з представниками компаній – світових лідерів у галузі якості – з доповіддю про стандарти ISIDA виступив Віктор Зінченко. Перший заступник генерального директора розповів про принципи якості обслуговування пацієнтів і про бізнес-процеси клініки ISIDA.

Отримана в Брюсселі премія «European Awards for Best Practices 2014» є підтвердженням того, що для клініки ISIDA якість надаваних послуг є найважливішим пріоритетом. Продемонструвавши ефективність роботи системи управління якістю на практиці, ми продовжуємо впроваджувати нові ідеї для підвищення рівня якості та прагнути до досконалості.

Задайте своє запитання

Якщо у Вас виникли запитання, обов'язково задайте їх у клініці Isida за телефонами:

0-800-35-92-86 (для українських операторів зв'язку),

+38-044-455-88-11 (для міжнародних),

через Telegram або Viber за номером:
+38-097-455-88-11

Також можливо задати своє запитання на спеціально створеній для цього формі сайту.

Пологовий, у якому безпечно: ISIDA Медмістечко