Часи роботи
  • ISIDA Медмістечко
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 21:00
  • ISIDA Оболонь
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 18:00
  • ISIDA Лівобережна
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 18:00
  • ISIDA Печерськ
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 18:00

Клініка ISIDA отримала Гран-прі на фестивалі соціальної реклами

22 лютого 2017

Гран-Прі Десятого Національного фестивалю соціальної реклами і три дипломи в різних номінаціях – такі результати участі клініки ISIDA у Фестивалі соціальної реклами.

Ювілейний Фестиваль соціальної реклами відбувся 17 лютого 2017 р., місцем його проведення стала Колонна зала Київської міської державної адміністрації. На розгляд авторитетного журі творці учасники фестивалю надавали роботи, що піднімають гострі соціальні проблеми суспільства. Екологія, здоров'я, проблеми підлітків, життя людей із особливими потребами та багато інших питань, увага до яких не приносить прибутку, але формує майбутнє нашої країни і планети в цілому – такі основні тематичні напрямки, представлені учасниками фестивалю.

Соціальні проекти клініки ISIDA отримали дуже високу оцінку журі фестивалю:

Проект «Відповідальне батьківство» отримав диплом за 1-е місце в номінації Комплексні соціально-комунікаційні проекти і Гран-прі конкурсу. Цей проект дійсно унікальний: у незвичному для України форматі була піднята тема усвідомленого батьківства. Втім, низька залученість батьків у виховання своїх дітей – проблема загальносвітова. Тим вищою є значимість проекту, реалізованого клінікою ISIDA.

Про батьківство – мовою цифр:

  • 56 хвилин щодня проводить у середньому батько зі своєю дитиною;
  • 57% батьків вважають за краще зайняти своїх дітей телевізором, планшетом, комп'ютером;
  • 44% батьків зізнаються, що приділити увагу своїй дитині їм не дозволяє втома після робочого дня;
  • 80% чоловіків похилого віку дуже шкодують, що свого часу не приділяли своїм дітям належної уваги;
  • 2/3 батьків хотіли б працювати менше, щоб присвятити вільний час своїм дітям. На жаль, українські реалії дійсно дуже жорстокі і багато чоловіків не можуть дозволити собі працювати менше. Значить, потрібно шукати інші рішення проблеми.

**Флешмоб #дякуютато, Конференція справжніх татусів і соціологічне опитування - такі основні складові проекту, що отримав таку високу оцінку Фестивалю соціальної реклами.

Фестиваль соціальної реклами

Спікери Конференції – шоумен Андрій Шабанов (батько 3 дітей), маркетолог Андрій Федоров (4 дітей), ресторатор Дмитро Борисов (батько 4 дітей), лікар акушер-гінеколог ISIDA Віктор Грицько, психологи Андрій Русин (3 дітей) та Іван Сторчак у ході проекту ділилися своїм досвідом батьківства. Темою дружнього, креативного обговорення ставали такі гострі для всіх батьків питання як дефіцит часу, можливості для знаходження емоційного контакту з дітьми, особлива роль чоловіка в родині.

Підсумком Конференції справжніх тат стали 10 правил справжнього тата:

  • Бути собою і не боятися своїх недоліків.
  • Придумати власного героя або традицію.
  • З повагою ставитися до мами.
  • Не нав'язувати свої інтереси.
  • Діяти не за планом.
  • Не мати секретів від своїх дітей.
  • Чути свою дитину.
  • Завжди показувати, що все добре.
  • Учитися у своїх дітей.
  • Любити своїх дітей.

Гран-прі конкурсу

Соціальний проект «1000 журавликів» отримав диплом за 3-є місце в номінації «Комплексні соціально-комунікаційні проекти».

Суть проекту: протягом кількох місяців пацієнти клініки ISIDА та її друзі з соцмереж, натхненні багатовіковою традицією Японії, робили власними руками паперових і віртуальних журавликів і дарували їх людям із побажанням здійснення їхніх найзаповітніших мрій. Японський журавлик «цуру» - символ довголіття, щасливого життя і благополуччя. Згідно з легендою, якщо у Вас є заповітна мрія, необхідно зробити 1000 паперових журавликів, і вона обов'язково здійсниться.

За кожного зробленого журавлика клініка ISIDA перераховувала гроші фонду допомоги тяжкохворим дітям «Таблеточки»: за кожну паперову фігурку - по 15 гривень, а за кожного електронного журавлика - по 5 гривень. Ці гроші були витрачені на купівлю життєво необхідних медикаментів для маленьких пацієнтів Київського дитячого центру онкогематології ОХМАТДИТу та Київського обласного дитячого онкодиспансеру.

«Та гроші - не головне, - вважає клініка ISIDA. - Головне - бажання однієї людини допомогти у здійсненні мрії зовсім незнайомій людині».

Проект «1000 журавликів» продовжує жити - силует дерев'яного журавлика, як символ мрії, яка обов'язково збудеться, отримують зараз усі пацієнти відділення допоміжних репродуктивних технологій. До речі, звідси журавлики клініки ISIDA розлітаються по всьому світу, адже серед пацієнтів нашої клініки - багато людей із різних країн. Усі вони мріють про дітей. І їхні мрії, окрилені доброю енергією сердець інших людей, обов'язково збудуться!

Освітні лекції «Здоров'я дівчинки» також отримали диплом за 3-є місце в номінації «Комплексні соціально-комунікаційні проекти».

Згідно з висновками статистики, добра третина українських підлітків починає статеве життя в 13-15 років. Поширення серед підлітків інфекцій, що передаються статевим шляхом, підліткові аборти, а також сумне лідерство України серед європейських країн за темпами поширення ВІЛ - такі підсумки вкрай низької обізнаності підлітків про інтимний бік життя.

За час реалізації проекту фахівцями клініки ISIDA у школах та гімназіях було проведено понад 20 лекцій на тему жіночого здоров'я. Слухачами цих лекцій стали сотні дівчаток. Можливо, комусь із них своєчасна інформаційна допомога клініки ISIDA допомогла не зламати долю...

Питання соціальної відповідальності посідають у роботі клініки ISIDA дуже важливе місце. Бажання і можливість дарувати людям щастя - головна складова професійного життя клініки. Але щастя та благополуччя однієї сім'ї нерозривно пов'язане зі щастям та благополуччям всього суспільства. Звідси – така щільна залученість клініки ISIDA в соціальне життя суспільства. І нагороди, отримані клінікою на фестивалі соціальної реклами - зриме підтвердження правильної спрямованості та результативності роботи клініка ISIDA в цьому напрямку.