Часи роботи
  • ISIDA Медмістечко
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 21:00
  • ISIDA Оболонь
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 18:00
  • ISIDA Лівобережна
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 18:00
  • ISIDA Печерськ
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 21:00
  • Субота 9:00 – 21:00
  • Неділя 9:00 – 18:00

23 жовтня 2013 року клініка ISIDA провела конференцію з міжнародною участю «Актуальні питання управління якістю медичної допомоги. Міжнародний досвід»

23 жовтня 2013

Конференція, присвячена актуальним питанням якості медичної допомоги, проводилася у форматі круглого столу. До участі було запрошене вузьке коло професіоналів у галузі менеджменту якості.

Поліпшення якості медичної допомоги є пріоритетним напрямом діяльності менеджменту закладів охорони здоров'я більшості розвинених країн на початку третього тисячоліття. Успадковані від адміністративно-командної системи принципи управління медико-технологічними процесами та ресурсами медичних установ виявилися малоефективними для забезпечення якості допомоги та безпеки пацієнтів у вітчизняному медичному просторі. Для задоволення суспільних очікувань від якості медичних послуг вкрай необхідні нові підходи до клінічного управління.

Формат круглого столу обраний невипадково, оскільки метою заходу було надання нинішнім і майбутнім лідерам галузі можливості обміну думками й ідеями, розвитку нових контактів та участі в неупередженій дискусії. Учасники прослухали доповіді керівників і фахівців з якості приватних медичних установ Румунії, Туреччини й України.

Доктор Нірвана Георгеску, директор з якості та безпеки пацієнтів клініки РЕГІНА МАРІЯ (Румунія), у своїй доповіді «Менеджмент якості в приватній клініці: досвід залучення «запрошених» лікарів» розповідала про власний досвід запрошення бригади лікарів, які не є штатними працівниками клініки, на ведення пологів. Досвід унікальний, оскільки необхідне дотримання стандартів якості лікарями, які приходять у клініку винятково для виконання певного процесу, а отже, не є зацікавленими в дотриманні стандартів якості медичної допомоги, встановлених клінікою.

Доповідь Озлем Огуз, менеджера з якості лікарні LIV (Стамбул, Туреччина), була присвячена питанням підготовки до сертифікації JCI у новій клініці. Пані Огуз поділилася успішним досвідом побудови системи менеджменту якості в дуже короткі терміни (6 місяців) у великому багатопрофільному медичному закладі.

Менеджер з якості клініки ISIDA Валентина Ануфрієва (Київ, Україна) розповідала про семирічний досвід клініки у впровадженні й оперуванні системою менеджменту якості за стандартом ISO. Пані Ануфрієва висвітлила актуальні питання загального менеджменту якості, говорила про труднощі залучення лікарів до усвідомленого застосування міжнародної системи управління якістю.

Генеральний директор клініки ISIDA Володимир Богомаз надав учасникам круглого столу інформацію про найцікавіші доповіді Четвертої щорічної конференції з управління медичним закладом, яка відбулася 10-11 жовтня у Відні (Австрія). У своїй презентації пан Богомаз висвітлив питання дистанційного навчання пацієнтів, особливості управління дитячим медичним закладом у Чеській республіці. Під час дискусії обговорювалися актуальні стратегії підвищення прибутковості в лікарнях, поліпшення роботи шляхом інновацій у галузі інформаційних технологій.

Доповіді викликали жваві дискусії за участю співробітників клініки ISIDA, запрошених керівників закладів охорони здоров'я та представників мас-медіа.