Освіта
- 1995-2001 рр. – Українська медична стоматологічна академія, Полтава, лікувальна справа;
- 2001-2002 рр. – інтернатура УМСА м. Полтава, педіатрія;
- 2004 р. – Національна медична академія післядипломної освіти ім. П.Л.Шупика, неонатологія;
- 2004 р. – «Програма з первинної реанімації новонароджених», Національна медична академія післядипломної освіти ім. П.Л.Шупика;
- 2004 р. – курс «Сучасні принципи підтримки грудного вигодовування», Національна медична академія післядипломної освіти ім. П.Л.Шупика;
- 2014-2015 рр. – Національна медична академія післядипломної освіти ім. П.Л.Шупика, неонатологія;
- 2015 р. – «Програма з первинної реанімації новонароджених», Національна медична академія післядипломної освіти ім. П.Л.Шупика;
- 2015 р. – курс «Сучасні принципи підтримки грудного вигодовування», Національна медична академія післядипломної освіти ім. П.Л.Шупика;
- 2016 р. – Національна медична академія післядипломної освіти ім. П.Л.Шупика», педіатрія;
- 2016 р. – ТУ «Актуальні питання перинатології», Національна медична академія післядипломної освіти ім. П.Л.Шупика.
Професійний шлях
- 2001-2002 рр. – дитяча міська лікарня м. Полтава;
- 2002-2007 рр. – Полтавський міський клінічний пологовий будинок лікар-педіатр-неонатолог;
- 2007-2010 рр. – Компанія «Берлін-Хемі АГ», спеціаліст зі зв'язків із медичною громадськістю;
- 2010-2013 рр. – Компанія «Вьорваг Фарма», консультант із дослідження ринку та вивчення суспільної думки;
- 2014-2017 рр. – Ірпінський пологовий будинок, лікар-педіатр-неонатолог.
Спеціалізація
- надання первинної медичної допомоги дітям удома і в клініці (за бажанням батьків);
- проведення огляду, обстеження, експрес-тестів, забору аналізів, необхідних для діагностики стану дитини;
- консультація з лікування захворювання, перебігу хвороби та термінів одужання;
- корекція порушень періоду адаптації новонародженої дитини і перехідних станів;
- проведення елементів інтенсивної терапії;
- визначення показань для госпіталізації дітей і його організація;
- інтерпретація результатів обстеження;
- рекомендації з догляду та годування дітей;
- ведення облікової та звітної документації.
Які додаткові процедури виконує
Інструктор з грудного вигодовування.
Професійні інтереси та розвиток
Займалася темами:
- «Вплив препаратів йоду на лактацію матері в перші місяці після народження дитини».
- «Йододефіцит і його наслідки серед дитячого населення Полтавської області, йодопрофілактика в ендемічних районах» .
Членство в асоціаціях
Член Асоціації неонатологів України.
Хобі
Психологія, плавання, велоспорт, література, театр.
Знання іноземних мов
Англійська – Pre-Intermediate.
Чому Ви вирішили стати лікарем? Що означає для Вас ця професія?
Якщо Ви раніше не зустрічали людей, щиро закоханих у свою професію, – знайте, вони існують. Це я. Уже на початку свого навчання я знала, що хочу бути дитячим лікарем.
Тому, попри те, що навчалася за фахом «Лікувальна справа», для проходження інтернатури вибрала кафедру педіатрії. Трохи пізніше зацікавилася неонатологією й здобула другу спеціальність.
Моє щоденне джерело натхнення – це дитячі посмішки. Вважаю, що моє завдання – не просто лікувати дітей. Я намагаюся бути для них ангелом-хранителем, а для батьків – надійним другом і порадником.
Як педіатр-неонатолог із великим стажем я знаю, яке велике значення має гармонія між мамою і малюком. Розумію як важливо приділити достатньо часу, щоб пояснити, розповісти і показати молодій мамі все, що вона не розуміє. Дуже важливо заспокоїти її, розвіяти страхи, вселити впевненість у власні сили – це убезпечить від проблем у майбутньому.
Багато часу присвячую саморозвитку – як професійному, так і особистісному. Пройшла програму з первинної реанімації новонароджених, курси із сучасних принципів грудного вигодовування. Як усі практикуючі лікарі, відвідую профільні конференції.
У роботі мені допомагають витримка і врівноваженість, здатність зберігати спокій у будь-яких ситуаціях.
Намагаюся бути для батьків психологічно комфортною людиною, якій хочеться відкритися та довірити найцінніше – здоров'я дитини.
Що означає для Вас ISIDA?
ISIDA – це образ здорового життя малюка, школа профілактики захворювань і гармонійного розвитку в майбутньому.