- Світлано Миколаївно, Ваша посада передбачає величезну відповідальність потрібно бути не тільки лікарем, але і менеджером…
- Те, що рівень медичних послуг в ISIDA відповідає найвищим європейським стандартам вже доведений факт. А що відрізняє клініку ISIDA від медичних закладів Євросоюзу?
- Це стосується не тільки медичних моментів, але й особистісного підходу?
- А яку роль грає довіра жінки до лікаря? Що переважає впевненість в професіоналізмі медика або людська симпатія?
- Чим продиктовано подібне рішення?
- Але якщо пацієнтці важливо, щоб пологи приймав саме чоловік або саме жінка вона відчуває більше довіри?
- Не менш важливий принцип згуртованість команди…
Часи, коли єдиним спеціалістом в сфері жіночого здоров’я була повитуха, залишилися в далекому минулому. Сучасні висококласні спеціалісти здатні подолати практично будь-які ситуації. Про те, чому на першому місці повинна бути командна робота, розповідає Світлана Дікусарова.
Світлано Миколаївно, Ваша посада передбачає величезну відповідальність – потрібно бути не тільки лікарем, але і менеджером…
Раніше я завідувала акушерським відділенням, і донині дуже люблю практичну роботу з пацієнтами. Адміністративні ж моменти нікому не видні, робота складна і рутинна. Але вона потрібна! Інколи за день доводиться вникнути в суть і підписати до ста документів. Для чого така кількість? Справа в тому, що у нас всі протоколи, положення, робочі інструкції прописані до дрібниць, ми маємо чітке керівництво до дії на випадок планових і екстрених ситуацій. Ми дуже чітко дотримуємося юридичних аспектів. Все повинно бути в ідеальному порядку, адже ISIDA під контролем не тільки вітчизняного Міністерства охорони здоров’я, але й міжнародних організацій, які вже протягом семи років підтверджують якість роботи нашої клініки сертифікатами. Ідеальний керівник повинен знати дуже багато, якщо не сказати все, інакше неможливо контролювати, виправляти, навчати співробітників. До цього необхідно прагнути і це дуже нелегко.
Те, що рівень медичних послуг в ISIDA відповідає найвищим європейським стандартам вже доведений факт. А що відрізняє клініку ISIDA від медичних закладів Євросоюзу?
Ми більш емоційні, чутливі, навіть сентиментальні. Я дуже пишаюсь тим, що в нашій клініці немає сухого протоколізму. Сліпо дотримуючись медичного протоколу, доктор перестає бути лікарем. Кожного разу при веденні вагітності або прийнятті пологів необхідно задіяти інтелект, інтуїцію, спиратись на практичний досвід. Я рада тому, що до кожної пацієнтки ми підходимо індивідуально, враховуючи її психологічні особливості, бажання, настрій.
Це стосується не тільки медичних моментів, але й особистісного підходу?
Ствердження про те, що пацієнт – понад усе, для нас не пусті слова. Мене часто запитують, який мій девіз. І я не втомлююсь повторювати: ставтесь до жінки, як до себе або близької родички. Уявіть на її місці себе або дружину, доньку, невістку, онучку – і все стане зрозуміло! Наші співробітники декілька разів за роки роботи в Ісіді проходили психологічні тренінги з питань спілкування з пацієнтами, їхніми родичами, комунікації між собою. Ми дізнались дуже багато для себе нового і результат цього – високий рівень корпоративної культури колективу Ісіди. І ще нам дуже допомагає те, що у нас є відділення реабілітації і психологічної підтримки – в будь-яку мить ми можемо запросити до жінки спеціаліста-психолога.
А яку роль грає довіра жінки до лікаря? Що переважає: впевненість в професіоналізмі медика або людська симпатія?
Багато спілкуючись з пацієнтами, я помітила, що в зарубіжних клініках вони головним чином керуються послужним списком лікаря: досвідом, кількістю пацієнтів, сертифікатами. У нас же жінки часто роблять вибір під впливом емоцій. Однак почуття не повинні брати гору над раціональними аргументами. В ISIDA кожен лікар – професіонал високого рівня, більш того, акушерство – це командна робота з ретельно продуманими механізмами підстраховки. Так, у нас була така позиція в переліку послуг, як вибір лікаря, який буде приймати пологи. Але було правильно помічено: така домовленість – не більше ніж придбання ілюзії.
Чим продиктовано подібне рішення?
В першу чергу, прагненням забезпечити безпеку! Лікар, чиї послуги були заздалегідь оплачені, на момент початку у пацієнтки пологової діяльності може вже відпрацювати повну зміну, прийняти інші пологи. А людина – не автомат. Я прекрасно знаю, що таке робота ночами, і просто не дозволю стати до операційного столу людині, яка відчергувала добу. Ми не можемо допустити навіть найменшої можливості помилки, яка може відбутись через втому співробітника. Тому у нас взаємозамінність лікарів – дуже важливе правило.
Але якщо пацієнтці важливо, щоб пологи приймав саме чоловік або саме жінка – вона відчуває більше довіри?
Рівень професіоналізму жодним чином не залежить від статі, однак пологи – процес інтимний, і ми завжди йдемо пацієнтці назустріч. Наприклад, для мусульманських сімей важливий релігійний аспект, вони не хочуть, щоб на пологах були присутні чоловіки. Наша задача надати пацієнту професійну допомогу, якісний догляд і, по можливості, вдовольнити всі її бажання.
Не менш важливий принцип – згуртованість команди…
Безперечно. Так, в процесі пологів, крім лікаря, беруть участь акушерка, анестезіолог, неонатолог, а у складних випадках ще й завідувач відділенням, головний лікар, відповідальний черговий лікар на дому, консультанти, суміжні спеціалісти. Результат буде залежати від того, наскільки узгоджена їхня робота. Якість надання медичної послуги пацієнтці залежить від багатьох співробітників: адміністраторів, менеджерів, співробітників контакт-центру, електриків, співробітників кафе, лабораторії і т.д. Зазначу, що у нас за десять років роботи стаціонару практично не змінився медичний склад і завдяки цьому ми розуміємо один одного, не те що з півслова – з напівпогляду! Чоловіки, які присутні на партнерських пологах або кесаревому розтині, можуть переконатися, що навіть складні оперативні втручання в нашій клініці проходять в абсолютно спокійній атмосфері, без напруження. А все тому, що наші дії багаторазово відпрацьовані, а стосунки – відшліфовані багаторічною спільною працею. Тому довіряючи клініці ISIDA, ви можете довіряти кожному її співробітнику. У нас працює команда справжніх професіоналів!
Задайте своє запитання
Якщо у Вас виникли запитання, обов'язково задайте їх у клініці Isida за телефонами:
0-800-35-92-86 (для українських операторів зв'язку),
+38-044-455-88-11 (для міжнародних),
через Telegram або Viber за номером:
+38-097-455-88-11
Також можливо задати своє запитання на спеціально створеній для цього формі сайту.