Часи роботи
  • ISIDA Медмістечко
  • Понеділок – п'ятниця 8:00 – 18:00
  • Субота 9:00 – 18:00
  • Неділя 9:00 – 17:00
  • ISIDA Оболонь
  • Понеділок, вівторок, середа, п'ятниця 8:00 – 15:00
  • Четвер 8:00 -- 19:00
  • Субота 9:00 – 18:00
  • Неділя Вихідний
  • ISIDA Лівобережна
  • Понеділок, вівторок, п'ятниця 8:00 – 16:00
  • Середа 8:00 – 17:00
  • Четвер 8:00 – 18:00
  • Субота 9:00 – 18:00
  • Неділя 9:00-15:00
  • ISIDA Печерськ
  • Понеділок – п'ятниця Тимчасово не працює
  • Субота Тимчасово не працює
  • Неділя Тимчасово не працює
  • ISIDA Ужгород
  • Понеділок – п'ятниця 9:00 – 17:00
  • Субота 9:00 – 14:00
  • Неділя Вихідний

Навести лад у житті

Незавершені справи здатні перетворюватися на чорні дірки, які невпинно поглинають життєву енергію. Щоб цього не сталося, потрібно вміти вчасно розставити всі крапки над «і».

Гардеробна стала схожа на склад колись модних речей, на робочому столі зібралися купи паперів, похід з дітьми в аквапарк всоте перенесений на невизначений термін... Рано чи пізно список незакінчених справ розростається настільки, що стає очевидним: осягнути неосяжне неможливо.

Не відпускає минуле

Забиті полиці, куди не поміщаються нові речі – лише один із наслідків затягування із вирішенням питань. Ця звичка накладає відбиток весь життєвий уклад. Засівши у сховищах підсвідомості, «борги» не залишають нам ресурсів на вирішення актуальних проблем. Виявляється, незакінчені справи пам'ятаються набагато довше, ніж завершені. Цей психологічний феномен називається «ефект Зейгарник» - на ім'я дослідниці, яка довела його експериментальним шляхом. Перевантажена пам'ять починає нагадувати операційну систему комп'ютера, де відкрито занадто багато вікон. Не дивно, що у подібному режимі він працює повільно.

Більше того, в психології існує таке поняття, як «незавершений гештальт»: не до кінця пережиті емоції, незакінчені стосунки, невимовні слова – все це прив'язує нас до колишнього, змушуючи знову і знову програвати однакові сценарії, і часом наступати на ті самі граблі. А Новий рік – чудова нагода для того, щоб провести ревізію в будинку, на роботі та… у власній душі.

5 кроків до свободи

5 кроків до свободи

Щоб розібратися у купі незавершених справ, насамперед необхідно зробити наступне.

Складіть список проблемних моментів

Якщо незакінчені справи виявляться на папері, це сприятиме усвідомленню. Себе обманювати нема чого! Щось згадалося - отже, раніше воно знаходилося в надрах пам'яті і потихеньку тягнуло на себе енергію.

Відкиньте неактуальне

Життя мінливе. Багато речей, які ми планували зробити, згодом втрачають свою значущість. Їх важливо не просто забути, а забути свідомо, визнавши непотрібність.

Розберіться в причинах

Які заважають закінчити важливі справи. Приводів для того, щоб відтягнути рішучі дії може бути багато. А ось основною причиною часто виявляється страх. Він може приймати різні форми:

  • Страх реалізації. У планах був другий іноземний або ще один диплом, але постійно знаходилися важливіші справи, ніж додаткова освіта ... Якщо копнути глибше, може виявитися, що людина, відмовляючись від можливостей, що ведуть до кар'єрного зростання, підсвідомо не хоче, щоб на нього покладали додаткові обов'язки. Успіху теж можна побоюватися!
  • Страх некомпетентності. Внутрішній перфекціоніст так і шепоче: «А раптом задумане не вийде? Це вдарить по іміджу! Подібні фобії переслідують не лише на роботі. Боязнь здатися недостатньо красивою, успішною, багатою, розумною, привабливою - явища того ж порядку.
  • Страх невизначеності. Будь-які радикальні дії ведуть до змін у кар'єрі та у відносинах. Однак відкладення рішення не нівелює проблему, навпаки: невизначеність зростає як снігова куля.

Зізнайтеся собі

Усвідомлення причин, які заважають завершити задумане – вже половина успіху. Адже це допомагає визначити пріоритети. Якщо кар'єра другорядна в порівнянні з сім'єю, то слід визнати: «Мені це не потрібно!». Це хороший спосіб довести справу до логічного кінця, вивільнивши ресурси нових звершень.

Розробте стратегію досягнення

В результаті, у списку залишаться лише найважливіші цілі. Принцип їх вирішення той же, що і при збиранні в шафі: потрібно розібрати поличку за поличкою. Отже…

  • Відокремте важливе від термінового. Деякі питання вимагають миттєвого вирішення, з якимись, нехай і життєво важливими, можна почекати.
  • Поділіть на частини. Великі справи руйнуються набагато простіше, якщо розділити їх на кілька кроків. Наприклад, перед складною розмовою запишіть на папері претензії чи прохання, осмисліть їх, виділіть дійсно потрібне, вирішіть, коли зробити дзвінок.
  • Визначте терміни. Складіть графік, призначте потрібні зустрічі (ділові чи особисті), поставте нагадування про них у телефон.
  • Хваліть себе. Зробивши кожен крок, кажіть собі: "Я молодець, я це зробила, закрила "віконце", яке більше не забирає мої життєві сили".

«Незавершені справи сплітають навколо людини павутину. Енергія, наче нитки, тягнеться на всі боки, прив'язуючи до нездійсненого минулого. Але розірвавши непотрібні зв'язки, можна, нарешті, увійти до сьогодення, зайнятися справді важливими речами, відкрити для себе нові горизонти і рухатися до них з новими силами».